Bestellen & betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Klik vervolgens rechtsboven in op je winkelmand en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten. Ga dan naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres juist hebt ingevuld! Vervolgens klik je op "plaats bestelling" om jou bestelling te voltooien.

 

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jou e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar Before.streetwear@gmail.com.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Als je bestelling al verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, dan is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden.

 

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres before.streetwear@gmail.com. Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres meteen aanpassen.


Hoe kan je bij jullie betalen?

Je kan bij ons betalen via iDeal.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling lukt niet?

hiermee  help ik je graag! Stuur een e-mail naar before.streetwear@gmail.com en dan zorgen we ervoor dat jouw bestelling wordt voltooid!